Môj zákaznícky účet

Zmena prístupových údajov

Emailovú adresu a heslo si môžete zmeniť vo svojom zákazníckom účte. Ak chcete zmeniť svoju e-mailovú adresu, jednoducho prejdite na "Upraviť konto". Tam môžete zadať inú e-mailovú adresu. Heslo môžete upraviť v časti "Zmena hesla".

Zabudol som svoje heslo

Heslo si môžete jednoducho zmeniť tu. Stačí zadať e-mailovú adresu Vášho zákazníckeho účtu. Potom Vám bude poslaný e-mail s informáciami potrebnými na zmenu hesla.

Chcel by som vymazať svoj zákaznícky účet

Je nám ľúto, že chcete vymazať svoj zákaznícky účet. Chápeme však, že zmeny sú niekedy nutné. Svoj účet môžete kedykoľvek vymazať priamo vo svojom zákazníckom účte. Ak potrebujete pomoc, radi vám pomôžeme. Po vymazaní účtu môžete u nás naďalej nakupovať ako hosť alebo sa jednoducho znova registrovať. Tešíme sa na vašu ďalšiu objednávku! 📦

Ako zmením dodaciu/fakturačnú adresu?

Doručovaciu alebo fakturačnú adresu otvorenej objednávky môžete zmeniť len prostredníctvom nášho zákazníckeho servisu. Prosím, napíšte nám prostredníctvom kontaktného formulára.
Upozorňujeme, že zmenu je možné vykonať len v prípade, že Vaša objednávka nie je v procese balenia.

Ak máte zákaznícky účet a chcete spravovať svoje dodacie adresy, môžete to urobiť v adresári. Fakturačnú adresu si môžete zmeniť aj v časti "Môj profil". Upozorňujeme, že tieto zmeny nemajú vplyv na Vaše otvorené objednávky.

Ako si vytvorím zákaznícky účet?

Zákaznícky účet si môžete vytvoriť tu. Potom dostanete e-mailom potvrdenie o registrácii. Ak od nás nedostanete e-mail, skontrolujte si priečinok so spamom. V prípade akýchkoľvek problémov nám napíšte prostredníctvom kontaktného formulára.

Prehľad objednávok

V časti „Moje objednávky“ nájdete prehľad svojich posledných objednávok. Môžete tak sledovať ich stav a prezerať si aj jednotlivé detaily každej z nich.

Doobjednať produkty

U nás máte možnosť jednoducho doobjednať produkty, ktoré ste si už objednali. Stačí pri danom produkte kliknúť na pole „Objednávku zopakovať“ a hotovo.

Do nákupného košíka môžete pridať aj ďalšie produkty a kedykoľvek si ich objednať.

Aká je to objednávka ako hosť?

U nás si môžete objednať tovar aj ako hosť a teda nemusíte sa registrovať. Sledovacie číslo objednávky dostanete raz e-mailom. Uistite sa, že Vaša e-mailová adresa je zadaná správne. V opačnom prípade nedostanete žiadne ďalšie informácie o svojej objednávke.

Recenzie produktov

Budeme radi, ak ohodnotíte zakúpené produkty. Recenzie sú užitočné pre ostatných zákazníkov a pomáhajú nám zlepšovať kvalitu nášho výberu produktov.

Recenzie na zakúpené produkty môžete zadávať vo svojom zákazníckom účte v časti „Ohodnotiť moje produkty“. Upozorňujeme, že recenzie, ktoré nie sú v súlade s našimi usmerneniami, neschvaľujeme. Pri recenzii produktu nájdete pokyny priamo nižšie. Niekedy chvíľu trvá, kým sa Vaša recenzia zobrazí. Prosíme o trochu trpezlivosti.